Archiwum kategorii: FAQ

Unikalna Gwarancja Satysfakcji Oriflame

Na każdy produkt ze swojej oferty firma Oriflame daje tzn. Unikalną Gwarancję Satysfakcji. Polega ona na tym, że w ciągu 30 dni od daty zakupu można zwrócić każdy produkt do firmy (firma zwraca pieniądze) bez podania przyczyny.

Unikalna 100% gwarancja satysfakcji Oriflame daje klientom pewność, że sprzedawane produkty są:

  • najwyższej jakości,
  • zawierają tylko składniki pochodzenia naturalnego,
  • są całkowicie bezpieczne i jak najbardziej skuteczne,
  • przeszły pomyślnie bardzo rygorystyczne testy dermatologiczne. Czytaj dalej

Czy muszę od razu płacić za zamówione w Oriflame kosmetyki?

W Oriflame istnieje możliwość skorzystania  z 14 dniowej opcji kredytowania – odroczony termin płatności za kosmetyki do 14 dni. Najogólniej powiedziawszy polega to na tym, że zamawiamy kosmetyki, one do nas przyjeżdżają, a my mamy 14 dni aby je opłacić. Numer rachunku oraz dokładny termin zapłaty jest zawsze wydrukowany na dołączonej fakturze.

Odroczony termin płatności w Oriflame Czytaj dalej

Na czym polega Program Witamy Oriflame?

Nagrody z programu witamy OriflameProgram Witamy Oriflame to specjalny program dla nowych konsultantek i konsultantów. Każdy kto dołączy do Klubu Oriflame ma szansę otrzymania niezwykle atrakcyjnych prezentów z Programu Witamy. Prezenty rozłożone są na 3 katalogi, żeby otrzymać prezent z pierwszego kroku Programu Witamy należy zrobić zakupy za minimum 80 PP w katalogu w trakcie obowiązywania, którego się zarejestrowaliśmy. Aby otrzymać kolejne prezenty należy zrobić zakupy za minimum 80 PP w kolejnych katalogach. W Programie Witamy możemy zdobyć maksymalnie 3 upominki o wartości kilkuset złotych. Czytaj dalej

Gdzie odbieram paczkę i ile płacę za dostawę kosmetyków w Oriflame?

Firma Oriflame udostępnia kilka możliwości jeśli chodzi o sposoby dostawy zamówionych produktów. Zamówione w firmie kosmetyki można odbierać w:

  • oddziałach Oriflame (tylko duże miasta)
  • biurach regionalnych (duże i mniejsze miasta)
  • paczkomatach inPost
  • miejscu zamieszkania – najwygodniejsza opcja, zamówione kosmetyki są dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej. Czytaj dalej

Kiedy i w jaki sposób najlepiej składać zamówienia w Oriflame?

Oriflame - sposoby zamówieńKażdy katalog w Oriflame obowiązuje poza nielicznymi wyjątkami (np. okres świąteczny) 3 tygodnie. Produkty z danego katalogu najlepiej zamawiać właśnie w trakcie jego obowiązywania. Dlaczego? W każdym katalogu Oriflame są inne promocje i oferty specjalne, najczęściej obowiązują one tylko w danym katalogu. Jak się spóźnimy z zamówieniem i złożymy je już w okresie obowiązywania kolejnego katalogu ceny produktów, które były w promocji mogą być inne. Czytaj dalej

Punkty członkowskie PC Oriflame – o co w tym chodzi?

Każdy produkt z katalogu Oriflame ma przypisaną określoną ilość punktów zwanych członkowskimi (w skrócie PC). Kupując jakiś kosmetyk gromadzimy punkty członkowskie, czym droższy produkt tym więcej punktów uzyskujemy. Średnio wychodzi na to, że jeden punkt członkowski Oriflame odpowiada wydanej kwocie o wartości 3,5 zł. Czytaj dalej

Ile kosztuje bycie konsultantką Oriflame – rejestracja, wpisowe i katalogi

Aby dołączyć do klubu Oriflame należy zarejestrować się np. na mojej stronie internetowej, nie ma opłat pobieranych w związku z rejestracją, rejestracja jest darmowa. Jedyna opłata to wpisowe, które doliczane jest do pierwszego zamówienia w wysokości 6,90 zł. Dlaczego rozróżniłam opłatę rejestracyjną oraz wpisowe? Niektórym może się wydawać, że to jest jedno i to samo… Nie do końca tak jest, możemy się zarejestrować, a następnie nie złożyć żadnego zamówienia – wtedy nie płacimy nic. Natomiast wpisowe jest doliczane do pierwszej faktury za kosmetyki. Czytaj dalej