Każdy katalog w Oriflame obowiązuje poza nielicznymi wyjątkami (np. okres świąteczny) 3 tygodnie. Produkty z danego katalogu najlepiej zamawiać właśnie w trakcie jego obowiązywania. Dlaczego? W każdym katalogu Oriflame są inne promocje i oferty specjalne, najczęściej obowiązują one tylko w danym katalogu. Jak się spóźnimy z zamówieniem i złożymy je już w okresie obowiązywania kolejnego katalogu ceny produktów, które były w promocji mogą być inne.
Okres obowiązywania katalogu jest na nim zawsze wydrukowany w prawym górnym rogu. Zamówienia z danego katalogu Oriflame można składać do godz. 23.00 ostatniego dnia jego obowiązywania. Oczywiście podczas weryfikacji zawsze jest brana pod uwagę data złożenia zamówienia, a nie data dostarczenia produktów. Produkty mogą do nas dotrzeć już w okresie obowiązywania kolejnego katalogu, ale jeśli były zamówione w katalogu poprzednim to będą one w cenach właśnie z katalogu poprzedniego.
Jak zamawia się kosmetyki w Oriflame – dostępne sposoby?
Zamówienia można składać:
- logując się na swoje konto w Oriflame (dane logowania otrzymujesz po rejestracji), następnie przechodząc do zakładki „Zamawianie” potem „Zamówienia uproszczone” i wpisując kody produktów, które chcemsz zamówić. Kod każdego produktu znajdziesz w katalogu obok jego nazwy.
- telefonicznie dzwoniąc na numer 022 307 78 00, podając swój numer konsultanta a następnie kody produktów, które chcesz zamówić.
Jak długo czeka się na realizację zamówienia w Oriflame?
Firma Oriflame działa bardzo sprawie, kurier z zamówionymi kosmetykami jest u nas po 2-3 dniach od momentu złożenia zamówienia.