Na każdy produkt ze swojej oferty firma Oriflame daje tzn. Unikalną Gwarancję Satysfakcji. Polega ona na tym, że w ciągu 30 dni od daty zakupu można zwrócić każdy produkt do firmy (firma zwraca pieniądze) bez podania przyczyny.
Unikalna 100% gwarancja satysfakcji Oriflame daje klientom pewność, że sprzedawane produkty są:
- najwyższej jakości,
- zawierają tylko składniki pochodzenia naturalnego,
- są całkowicie bezpieczne i jak najbardziej skuteczne,
- przeszły pomyślnie bardzo rygorystyczne testy dermatologiczne.
Jak przebiega proces reklamacji produktu w Oriflame?
Aby zwrócić produkt należy wypełnić druk reklamacji, który jest zawsze dołączony do zamówienia, a następnie złożyć u pracownika dowolnej placówki Oriflame lub przesłać do Lokalnego Centrum Dystrybucji w Pruszkowie. Zawsze składając reklamację należy przedłożyć pracownikowi oryginał faktury Vat, na której widnieje reklamowany produkt lub w przypadku reklamacji drogą pocztową należy dołączyć kserokopię tej faktury. Po pozytywnym rozpatrzeniu reklamacji firma zwraca pieniądze niezadowolonemu klientowi.