Absolutnie nie, nie ma potrzeby zamawiania produktów Oriflame w każdym katalogu. Pamiętać tylko należy o dwóch istotnych sprawach:
- trzeba złożyć jakiekolwiek zamówienie (może to być najtańszy produkt) w 2 pierwszych katalogach począwszy od tego, w którym się zarejestrowaliśmy. Inaczej system „wyrzuci” nas z bazy danych (przestaniemy być konsultantami) już po 6 tygodniach, czyli po okresie obowiązywania 2 następujących po sobie katalogów.
- jeśli po rejestracji w Oriflame zrobimy dowolne zamówienie system będzie „utrzymywał” nasze dane osobowe w bazie danych przez okrągły rok. Czyli dla przykładu, możemy zrobić zamówienie co kilka katalogów, tak jak jest nam wygodnie lub w zależności od tego jaki kosmetyk w danym momencie potrzebujemy.
Czy firma Oriflame nakłada kary za niezłożenie zamówienia?
Nie, w Klubie Oriflame mamy pełną swobodę, zostając konsultantką nie zobowiązujemy się do tego, że będziemy robić zakupy w każdym obowiązującym katalogu, podpisujemy tylko „Wniosek wstąpienia do Klubu Oriflame„. Nie jest to żadna umowa cywilnoprawna lub jakakolwiek inna. Podsumowując nie płacimy karty za niezłożenie zamówienia, takich kar po prostu nie ma.
Jakie jest minimalne zamówienie, które muszę złożyć w Oriflame aby mieć taniej?
W Oriflame nie ma minimalnych zamówień, konsultantka Oriflame zawsze kupuje wszystkie kosmetyki w cenie hurtowej czyli 20% niższej niż ta w katalogu, bez względu na kwotę zamówienia. Należy zaznaczyć, że 20% jest to najniższy (standardowy) rabat jaki otrzymuje konsultantka, często firma przygotowuje dla członków Klubu Oriflame mega promocje wyprzedażowe, gdzie można nabyć produkty z rabatem sięgającym nawet 70%.